martes, 22 de mayo de 2007

Un altre cop .....?

Però com es possible? Que t´enganyin un cop, pot ser .... que t´enredin dos vegades, ja sona a broma pesada .... però que t´enganyin TRES COPS? ja és increible!!!!

Diumenge vaig sortir amb "Jacqueline il faut partir" i al tornar ens vàrem trobar amb "La Parisienne". Jo devia estar distret o m´havia tocat massa el sol, però resulta que vaig quedar amb ella per dimarts .... si, va ser un acte lliure i sense coacció, ja ho sé ....

Abans de sortir del despatx, com anava una mica enraderit, la vaig trucar i li vaig dir que anés passant que ja ens trobariem, si mes no de tornada ...

Em vaig enraderir més per raons que no venen al cas i quan vaig arribar a l´hípica, mitja hora mes tard del que haviem quedat, estaba convençut que no muntaría .... si, si, vet aqui que el primer que em diu el "Querubín" es que m´ha preparat el cavall, ja que li han dit que jo aniria amb moltes presses ..... Presses, jo!! que quan vaig a l´hipica només vull tranquilitat!!

Bé, munto i em dic a mi mateix: vaig xino xano i quan torni La Parisienne me la trobaré i tornarem junts ..." Siiii, segur que si. Quan estaba pels horts em sona el mòbil i es "La Parisienne", diu que es a d´alt de la pujada i que està amb "Angelface", i que m´esperen.....

He begut oli!! No està sola!! ara es pitjor, es molt mes dificil de controlar!!. Bé, no perdem els nervis, al cap i a la fi, l´"Angelface" es novata, no?

Vaig pujant al trot per no fer-les esperar, pensant que m´ho tindrien en compte .... fins que me les trobo.

Ens saludem, i comencem a pujar cap al destí previst: la font del Sr. Ramón, perquè quan n´em parlat abans hem quedat que la del Troncò queda massa lluny per anar-hi ... o això pensava jo.

Als cinc minuts .... ho juro, no havia passat més temps! "La Parisienne" diu amb aquella veu innocent que la caracteritza: "Que, fem un trotet??" I ja hi som, perquè d´arrera el trotet ve la galopadeta ... Aquest primer cop, m´aguanto bastant bé ....Quan parem, aprofitem per fer unes fotos amb posturetes de "La Parisienne" inversemblants sobre de la yegüi y al final .... resulta que estaba fent videos en comptes de fotos ...







Una altre galopadeta!! aquest cop anaba segon i quan el meu cavall frena de cop, gairebé caig del cavall per davant .... I l´Angelface us preguntareu? Doncs galopant més contenta que una avellana!!! Us ben asseguro que és de la mateixa escola que La Parisienne!!!!

Els consells de La Parisienne impagables: "Aprieta las piernas, no te caigas y galopa corto y largo" no et fot!!!! Això ja ho sé jo!!!

Al final, evidentment, varem arribar a la font del Troncó i si ens descuidem a mig camí de Rellinars!!

Varem beure aigua, varem destrossar una mica el Parc Natural (portavem estraperlo de menta i romaní) i finalment, vem tornar .... això si, la tornada va ser tranquila ...(com em devien veure ...) Ara, deixa-la anar sòla a l´Angelface!!

Es curiós, totes les noies de l´hípica son maques i fan cares de bones nenes, però quan torno de muntar amb elles, vinc suat, acalorat, vermell amb la camisa per fora i cansat .... qualsevol diria que hem fet altres coses en comptes de muntar a cavall.

Us penjaré algún dels videos que l´artista de La Parisienne va fer .... pensant-se que tiraba fotos.





4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ayy com t'has fe veure por tu mala cabessa. A veure quin dia es canvien els papers i ets tu el que demana trotet i galopadeta.
De totes maneres malgrat tot ets un privilegiat.Molts matarien per aquestes companyies que tu tens i que et fan suar i tot això.

Anónimo dijo...

Si, et queixes, però la teva cara de felicitat, no té preu. I després ho contes. Ets feliç, i et deixaràs enganyar mes vegades. NMCT

Fénix dijo...

Mucho me temo ... que teniu raó tots dos ... o totes dues ... o una i el altre o ... a fer punyetes!! teniu raó ...

Anónimo dijo...

Val, tenim raó, jo i ella, però altra vegada tria un càmera, mes tranquil. Si muntant a cavall és la llet, fent fotos i vídeos no té preu. NMTCT